Saturday 27 August 2011

Tv, sport and I

Naj vas ne preseneti, če se lotim še športnih debat (košarka se blliža). O spremljanju športa bi lahko pisala kot sem o glasbi, le da je glasba 'uglašena', medtem, ko ferkvenca spremljanja športa precej niha. Velik del OŠ in SŠ sem bila prepričana, da bom postala športna novinarka.

Prva, res velika tv športna ljubezen, je bila formula 1. Navijala sem za Scuhmija, vse je bilo v znamenju rdeče (tudi ko sem šla z mami po nakupih...), nisem hotela v nedeljo na izlet če je bila F1, tudi na tisto budilko, da te pokličejo 'sredi noči' (ko so ene dirke okrog 4h zjutraj) sem se naročila... Skos sama formula no. Potem sem se sčasoma 'nalezla' še drugih športov. To so bili časi, ko sem mogla vsak dan gledat šport pri dnevniku - kar me je zanimalo, sem si tudi posnela na videokaseto, kupovala sem Ekipo in zbirala članke.

Leta grejo, želje se spremenijo, tako sem počasi nehala zbirat stvari in pred nekaj leti 3/4 stvari pometala stran. Vsega pač ne morm zavrčt, ker je šlo preveč truda v to. Šport je bil res moja strast, to kar sem počela je bilo brez panike. Ostal mi je še en fascikel za spomin, nekaj videokaset pa razne posebne izdaje revije Ekipa.


No, čeprav sem začela s spremljanjem F1 se mi je potem tako zamerila, da je še danes ne morem več videti. Boring mi je ratala in očitno sem z njo res pretiravala pa je bil overdose:) Večino stvari sem dala eni kolegici, ampak en poster pa nekaj malenkosti je ostalo za spomin.


Potem - nogomet (itak). Spremljat sem ga začela približno v času, ko se je Slovenska nogometna reprezentanca prvič uvrstila na Euro. EURO 2000 je bil moj najljubši, kar sem jih gledala - še vedno imam brošuro o prvenstu, najlepše gole, itd.. Sem poleg naše reprezentance goreče navijala še za Nizozemsko (in še vedno). Evropska so mi ful bolj pri srcu kot svetovna in vse od leta 2000 si vsako EP privoščim eno majčko za spomin. Medtem, Slovenske lige nism spremljala nikoli in še vedno imam travme, ko so vedno pri oddaji Športna scena prve pol ure imeli samo o tem prispevke. Groza.



No, potem sem bila nora na špansko ligo pa na angleško. Pa Liga prvakov - itak zakon! Arsenal je moj najljubši klub vse od takrat. Da sem bila pravi fanatik pričajo tudi moja pisma oz. avtogrami. Imam kar lepo število avtogramov od 'naših Zlatih fantov' - Ačimoviča, Milaniča, Pavlina... ene 3x sem pisala tudi Arsenalu - vedno so mi odpisali in mi poslali še brošuro za tekočo sezono z info., kake avtograme. Zakon! Pa Nizozemska reprezentanca mi je tudi odpisala. Kaj sem bila jst srečna, ko so se ta pisma znašla v našem nabiralniku!



Še pred nogometom je bila top košarka. Nora sem bila na Evroligo in tudi našo klubsko sceno. Prav od košarkarjev imam največ avtogramov (smo pridno hodile na tekme) in celo pismo Bena Udriha, ko je bil še na začetku pri Union Olimpiji. To pismo ma kar težo pri meni, priznam.


NBA sem spremljala včasih, potem dolgo nič, pa spet nekaj. Nostalgični so časi Chicago Bullsov - Michael Jordan, Scottie Pippen in Toni Kukoč.


Hokej. Fenica Acroni Jesenic (presenetljivo vem). Pa Slovenska hokejska reprezentanca mi je najljubša, kar se tiče Slovenskih reprezentanc, ne glede na šport. Pa najlepše drese imajo :) Sem tudi sama, ponosna lastnica dresa Razingarja.




NHL sem bila tudi vedno v nihanju, ampak ponovno našla eno legendo od športnikov - Wayne Gretzky.


Smučanje - eden izmed športov, ki ga še vedno najraje spremljam (če ne kar najraje), ampak nikol nisem zbirala stvari o tem. No, nekaj malega. Naj mi je pa že od nekdaj slalom, čeprav me zadnja leta vedno bolj fascinira tudi smuk.

Tenis - kot pri že omenjenih športih, bi lahko naštevala celo zgodovino za koga sem vse navijala. Tudi tu je tako... za Samprasa, Tim Henmana, Mark Philippoussisa, Marat Safina, Thomas Johanssona in tako naprej. Rada ga gledam ful.

Veslanje - Izok Čop je eden izmed moji naj Slovenskih športnikov. Njegovi dosežki govorijo sami zase. He's awsome!


Rokomet - gledala pa ne, pa ja pa ne. Celjane sem ponavadi spremljala pa razna evropska in svetovna, pa ko so bile Krimovke top...

Smučarski skoki - Ahonen je v grupi moji naj športnikov, tako da odkar ga ni ne spremljam več tok. Je bilo pa precej evforično, ko smo bili na zimskih OI bronasti. Spet padali avtogrami pa slikanje s fanti :)


Umetnostno drsanje - ja v to pa padem preden rečem keks. Noro mi je. Moj najljubši je Stéphane Lambiel.

Gimnastika - rada gledam ženske na parterju, to mi je res wow, vse salte pa koordinacija...

Atletika - spremljam od nekdaj kakor je. Definitivno se mi je 'porušil' svet, ko so prišle na dan informacije o dopingu, ena mojih naj športnic, Marion Jones.

Skratka lahko bi pisala in pisala o temu še in šeee.

Zadnji 5 let športa ne spremljam več toliko kot prej. Predvsem imam na ene stvari navijaštva drugačen pogled kot prej, posebej kar se tiče navijanja za domačo reprezentanco. Precenjeno. Potem pa je tu še pomankanje časa in druge prioritete. O tem, mojih naj tekmah, ki sem jih videla v živo pa v kaki drugi objavi. Je pa dejstvo, da še zmeraj hitro padem not - sploh, če so kaka prvenstva in zelo rada grem na razne pozdrave, ko se ekipe vrnejo domov in še vedno uživam v gledanju very much.

Za konec še moji trije navijaški šali, ki so žal več v omari kot na zraku.


4 comments:

  1. Tudi jas sem bila nora na formulo in Schumija.
    No,formulo še spremljam sedaj,kdaj pa kdaj zravn mojga.
    Nogomet spremljam tak kot mam čas,kot tudi vse ostalo.
    Razen pozimi smučanje,...to pa je obvezno:)

    ReplyDelete
  2. Ja, formulo sem tudi jaz spremljal nekoč ja... Se še spominjam, da je bilo to skorajda že družinski praznik, ko smo se vsi vsedli in navijal za Schumija, še ko je bil pri Benettonu... Ampak legenda je še vedno Ayrton Senna...

    ReplyDelete
  3. super post :) za mene pa vrjetno že tako vsi veste da obožujem smučanje ;)

    ReplyDelete
  4. formula je bla kul ja.

    ja kiara - počasi počasi se bliža, pol pa spet šup šup šup. smučanje je res zakon!:)

    ReplyDelete