Thursday 15 September 2011

Taaaraaaaaaaa

Pa je tu moj koledarček za 2011-2012! Moram priznati, da me je kar presenetilo, da je letos izšel mesec prej, ampak važno, da je. Spremenili so tudi datume. Ponavadi nadaljujejo z datumi, kjer ostanejo. Recimo koledarček 2010-2011 je do 2. oktobra in se ga še da uporabljat... do sedaj se je nadaljevalo točno z naslednjim datumom (torej bi se moral nov koledarček začeti s 3.oktobrom). No to leto je v novem koledarčku datumski štart bil že 22.avgust. Spet je polno oglasov in še več priložnosti zame, da jih prelepim :)

Sem kar ponosna na svoj izdelek. Všeč mi je <3

Prva stran...


Začetne strani...plus jesenska in zimska stan... sem spet obarvala, kjer se je dalo tematsko med meseci...



Pa novo leto, valentinovo ter vedno bolj poleni meseci...



Še nekaj close up-ov...





Letos me je skoraj bolj kot posamezne strani, zabavalo prelepovanje teh malih vmesnih: Zažigam itak. Pecam itak, ipd. In če se sprašujete, če sem prelepila prav vse. Sem :) In tudi tu so razne kučme nalepljene v zimskih mesecih, poletne poleti, vmes pa seveda tudi meni všečne...



Tudi zadnje strani, kjer je prostor za pisanje sem obrnila po svoje...


In zadnja stran...


Pa tudi to še ni vse, hihi. Na mestih, kjer imajo kake posebne osebice rojstni dan je njihova slikica recimo pa še nekaj detajlov, ki naj ostanejo 'skrivnost'.

Zadovolna, fajn filing, da je mi je vse spet lepo poklopilo... res rada to počnem

4 comments:

  1. všeč, zelo! :) bi ti še kr mojega poslala ;)

    ReplyDelete
  2. Super si tole polepla!
    Tud jaz moram še svojega prelepit..:)

    ReplyDelete
  3. kiara - ja ni 2x za rečt, da ti ga res nardim :)

    ReplyDelete