Wednesday 17 August 2011

The BIG present

Tako. Končno čas, da se razpišem o darilu, ki sem ga dobila za rojstni dan od mojega Sončka. Nočem ga preveč hvalit, da mu ne bo ne bo (preveč) nerodno, ampak je ne samo krasna oseba pač pa tudi fant. Ve, da pri meni ne palijo draga darila pač pa bolj trud vložen vanje, ideja in izvirnost. In prav vsako leto mu uspe. Ne verjamem, da se bo še kak osebek tako zelo vedno potrudil zame in me vedno znova tako pozitivno presenetil. He's awsome!

Skratka. Letošnje leto za rojstni dan res nisem imela pretiranih oz. le malo konkretnih želja. Ponavadi se mi vsaj malo sanja in že prej, vede in/ali nevede, spustim kak namig, ampak letos... čri čri čri. Je kar lepo število knjig, ki se mi dopadejo, za kaj drugega pa že ne vem, tako da nisem bila ravno dobra pomoč pri izbiri.

Nekaj dni preden sva štartala na morje&pred mojim rojstnim dnevom, sva šla na mini izlet na Gorenjsko. Po vrnitvi sem bila res utrujena od vožnje in sonca, tako da sem šla za par minutk poležat. Pa mi dragi predlaga, če bi šla pregledat stvari za na morje, ki sva jih nabirala v njihovi dnevni sobi. Meni v glavi zapluskajo valovi, energija se napolni, rečem: Akcija! Se namenim v dnevno, odprem drsna vrata in... in... in pred mano stoji napihnjen čoln z rdečo mašno, na kljunu potrdilo, da je 'Oranžna pošast' moja, v njem pa šampanjec s kozarci. Kaj za vraga (mi zasetane dih)? Res mi ni bilo nič jasno, niti slutila nisem, ne NIČ. Šok je bil toliko večji, ker pač za svoj rojstni dan sem že psihično malo redi kaj bo, ampak tole predčasno... kako naj zadržim solzico v očeh? Se zberem (relativno). Ja ZAKON! In potem smo zlezli v čoln (še od dragega mami je bila doma) in nazdravli, šampanc dali v morje (oz na parket) in zapluli, hehe. No v mislih.


Na moj rojstni dan, ko sva že bila na morju pa sva zaplula tudi na vodi.


Pa da, v grobem, razložim še hec tega čolnčka. Pred leti sva se na morju veliko prevozila z njihovo gumico (praktični isti izgled) in meni je bilo sila všeč. Potem mi je leta 2008 za roj. dan pripravil lov na zakladom in sem morala po kempu razvozlavati uganke, ki mi jih je on prej spisal in pripravil. Eno pismo me je čakalo tudi v 'Oranžni pošasti' (od tu ime). Žal nama je ta njihov čolnčk potem tako preparel, da ni več vozen, ampak je šel dragi letos v akcijo, ker ve kako zelo mi je do čolnčka in ga kupil od strica. Ampak, da bo prav moj? Whaaaat? (ta what je mišljen s tistim Taylor Swift tonom, če ga pozate )

Arrrrrrrr, I'm officially captain ;) Tale ownership je pa tudi 1A, plastificiran in ožigosan, podpisan, ja v nulo!


Še eno rojstnodnevno presenečenje, ki ga verjetno ne bom nikoli pozabila! In ob tej priložnosti še zahvala mojmu Sončku!* Čoln sredi dneve! Pa kaj se šališ? Fillmsko. Za drugo leto pa... hja - I need a hat. A really big one or rum, lots of, hihihi.

4 comments:

  1. Ja tale tvoj dragi je pa res... :) čestitke za darilo

    ReplyDelete
  2. krasno darilo oz. presenečenje :)

    ReplyDelete
  3. There, now you're a pirate :)
    Res pozorno od tvojega ♥

    Pa vse najboljše! Veliko zdravja, ljubezni, uspehov in vsega kar si sama želiš :) Ostani tak fajn pupa kot si :)...Uuuups za veliko zamudo :)

    ReplyDelete
  4. Vau, pa kje ti najdeš takšnega tipa?!? Hitro mi daj naslov... mogoče jih še delajo.... ;)

    ReplyDelete