Saturday 20 August 2011

Koledarček se poslavlja

Še malo pa bo potrebno zamenjati koledarček oz. rokovnik za novo šolsko/študijsko leto. Vsaj tisti, ki jih še uporabljamo, ker glede na čas v katerem živimo, je vse precej tehnološko, tako da imajo mnogi vse zabeleženo v svojem mobiju, i-pode ipd.

Sama še vedno zelo rada pišem, zato je pri meni 'navadni' koledarček še vedno v igri, je pa kar izziv najti takega, ki ti je po godu. Meni odgovarja koledarček iz Cosmopolitana, čeprav imam o ženskih revijah nič kaj lepo mnenje, tako da ga drugače ne kupujem. Če imaš doma 3 izvode, imaš vse, saj se teme tako ponavlajo - kako ga osvojiti, zapeljati, se delati nedostopno... Pranje možganov, ampak ne bi sedaj o temu. Skratka koledarček mi odgovarja, zato je 1x letno Cosmo tudi moj. Všeč mi je da je koledarček na špiralo, da ga lahko prepogneš in da ni prevelik, ne pretežak.

Kar mene moti je, da je koledarček popisan z raznimi oglasi med stranmi, ampak to že več let uredim po svoje. Prelepim seveda. Striženje, iskanje primerni stvari in lepljenje me izredno pomirja in navdihuje. Delanje kolažev mi je res noro všeč. In potem pride ven nekaj podobnega kot koledarček, ki se počasi bliža h koncu, torej sedanji za leto 2010/2011.

Prva stran... 

Tudi strani, kjer je 'normalen teden' okrasim - kot je vidno na spodnjem levem delu...


Vmesne strani, ki so reklamno popisane... tu se potem poigram še, kam kaj prilepim. Novoletni čas sem na primer prelepila s sredinsko zgornjo sliko, februar z desno zgornjo sliko, pomladni mesec s spodnjo desno sliko... vmes pa so seveda tudi stvari, ki so meni izrazito všeč - fotka levo spodaj in na sredini (Irski vajb)...


... slike za poletni časi so tudi primerne, teden za moj b-day je v Avstralskem vzdušju (itak;))


In še zadnja stran...

V iskanje slikc vložim precej truda, dokler se mi vsaka slikca na strani ne poklapa je pač ne prilepim, tako da porabim za to kar nekaj časa. Veliko sebe vložim v vse skupaj, ampak se izplača, ker mi je končen izdelek res všeč + gledam ga celo leto.

9 comments:

  1. Jst tud vedno kupim cosmota, kadar je koledarček zraven :) Pa isto ga prelepim po svojem okusu :)

    ReplyDelete
  2. Izdaja katerega mesec pa ima Cosmokoledarček?

    ReplyDelete
  3. Zelo lepo polepljen koledarček! :))

    Ela: Ponavadi tista ki pride konec septembra, torej oktrobrska. :)

    Jaz sem tudi že uporabljala Cosmo koledarček, zadnje dve leti sem si pa kupila prav rokovnik s trdimi platnicami. Za letos moram še premislit, kaj bi mi najbolj odgovarjalo.

    ReplyDelete
  4. Emmm, tisti smejko bi moral biti tak: :)

    ReplyDelete
  5. ja oktobrska izdaja cosmota je ponavadi s koledarčkom ;)

    ReplyDelete
  6. tudi jaz že kr nekaj let uporabljam tale koledarček iz kozmota :)

    ReplyDelete
  7. je že zunaj. me je kar presenetilo, da je že zdj v Cosmotu za september.

    ReplyDelete
  8. ja js sm mela točno istega kot ti. uf da se ti je dal te slike not lepit,men se nebi dalo :P
    uuu morm hitr po nov Cosmo :)

    ReplyDelete
  9. jap, to je moj mini hobi. tud zvezke in take stvari prelepujem. pri temu koledarčku mi gre pa sloh na živce k so razne reklame vmes od mobija. pa tiste itak fore ki so vmes tudi najedajo, tak da simpl-prelepim in mam koledarček kot mi sede pa noben nima takega ;)

    ReplyDelete